پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۰
کد خبر: ۹۸۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
بازارچه و نمایشگاه «ایران هنر» در روزهای ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و آثار خلاقانه هنری و در عین حال کاربردی هنرمندان منطقه ۱۱ به ویژه هنرمندان کارگاه هنرهای دستی و سنتی رازی به شهروندان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک و روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، بازارچه و نمایشگاه «ایران هنر» در روزهای ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با هدف معرفی آخرین دستاوردها و آثار خلاقانه هنری و در عین حال کاربردی هنرمندان منطقه ۱۱ به ویژه هنرمندان کارگاه هنرهای دستی و سنتی رازی به شهروندان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه و بازارچه تولیدات هنری توسط هنرمندان طراحی و ساخته می‌شود و هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری از جمله خراطی و لایه چینی، گلدوزی، زیورآلات سنتی، چرم، پتینه و نقاشی روی چوب، معرق و قاب‌سازی، منبت، شمع‌سازی، میناکاری، معرق و فرش و جاجیم روی سفال، ساخت سازهای سنتی، زری‌بافی، سفال و سرامیک، هنرهای چوبی، نقاشی با نخ، همجوشی شیشه، چاپ دستی و ده‌ها رشته و سبک هنری آخرین تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بازارچه و نمایشگاه «ایران هنر» فارغ از معرفی هنر دست استادان ایرانی و اوج نبوغ و ظرافت هنر این هنرمندان، زمینه را برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به عینیت نزدیک می‌کند و شهروندان با بازدید از نمایشگاه امکان ثبت نام در دوره‌های آموزشی و کارآفرینی را هم خواهند داشت و در عین حال سرمایه‌گذاران و خریداران این نوع کالای ایرانی می‌توانند از این محصولات حمایت کنند. 

همچنین آیین اختتامیه بازارچه و نمایشگاه «ایران هنر» روز ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ با معرفی و تجلیل هنرمندان و استادان برگزیده در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی، فرهنگ‌سرای رازی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند. 
نظر شما