پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۹
کد خبر: ۹۸۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
آزمون‌های احراز صلاحیت تدریس در پنج گروه آموزشی، مرداد و شهریور ماه سال جاری توسط مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آزمون احراز صلاحیت متقاضیان تدریس در گروه‌های آموزشی «زبان انگلیسی»، «علوم رایانه»، «حسابداری»، «علوم قرآنی» و «خانه‌های کودک» را مرداد و شهریورماه سال جاری در مرکز مطالعات و آموزش برگزار می‌کند.

سید نوید برکچیان رییس مرکز مطالعات و آموزش با اعلام این خبر افزود: این آزمون‌ها در طول سال و به طور مستمر برگزار می‌شود و هدف از آن ارزشیابی علمی و عملی مدرسان و مربیان مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران و احراز صلاحیت تدریس افراد به منظور بهره‌گیری از مربیان کارآزموده در مراکز آموزشی سازمان فرهنگی هنری است.

وی افزود: هجدهمین مرحله آزمون گروه آموزشی «زبان انگلیسی»، ۲۴ مرداد ماه ساعت ۸ صبح در مرکز مطالعات و آموزش برگزار می‌شود. نهمین آزمون گروه آموزشی «علوم رایانه» ۲۵ مرداد و آزمون دوره «حسابداری» ۲۷ مردادماه ساعت ۸ صبح به صورت کتبی و مصاحبه تخصصی در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. همچنین دهمین مرحله آزمون گروه آموزشی «علوم قرآنی» ۳ و ۶ شهریورماه ساعت ۸ صبح در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه در دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم در دو گروه سنی تدریس بزرگ‌سالان و خردسالان در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

برکچیان درباره آزمون مربیان خانه‌های کودک نیز گفت: سیزدهمین آزمون گروه آموزشی «خانه‌های کودک» در روز ۲۷ مرداد ماه ساعت ۹ صبح به صورت کتبی و در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه در قالب مصاحبه حضوری از ساعت ۸ صبح در مرکز مطالعات و آموزش برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در این آزمون‌ها در مجموع بیش از ۳۰۰ نفر متقاضی تدریس شرکت می‌کنند و پس از برگزاری آزمون‌ها و بررسی سوابق و مدارک آنان، اسامی قبول‌شدگان از طریق سامانه آموزش به نشانی edu.farhangihonari.ir و درگاه اطلاع‌رسانی مرکز مطالعات و آموزش به نشانی am.farhangsara.ir به اطلاع متقاضیان و نیز کارشناسان آموزش مناطق ۲۲ گانه خواهد رسید. 
نظر شما