شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۸
کد خبر: ۹۸۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
ثبت­ نام سومین همایش تخصصی دشمن­‌شناسی «دین‌­زاو» با هدف مقابله با تهدیدات اعتقادی دشمنان در فرهنگ‌­سرای اندیشه آغاز شد.
آغاز ثبت‌­نام سومین همایش تخصصی «دین‌­زاو» در فرهنگ‌­سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدمیثم میثمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ درباره برگزاری سومین همایش تخصصی دشمن‌شناسی گفت: همایش تخصصی «دین­‌زاو» با هدف مقابله با تهدیدات اعتقادی دشمنان و ضرورت آشنایی با آخرین تحولات صورت گرفته و همچنین لزوم تجهیز، تقویت دیدگاه­‌های فعالان، مسئولان فرهنگی کشور و قشر تحصیل کرده در حوزه­ جنگ نرم طی روزهای هفتم تا نهم شهریورماه در قالب نشست‌های تخصصی برگزار می­‌شود.
 
میثمـی با اشاره به حضور استادان و کارشناسان صاحب­‌نام در ایـن برنامه توضیح داد: این همایش با محوریت دشمن­‌شناسی رسانه‌­ای و با موضوعاتی همچون: نقش اینفلوئنسرها و سلبریتی­‌ها در مهندسی افکار عمومی، دشمن‌­شناسی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، استراتژی رسانه­‌ای صهیونیسم و نقش مارانوها، مهندسی افکار عمومی به روش اقناع و تبلیغ، رصد و بررسی فعالیت‌های رسانه‌­ای منافقین، تکنیک­‌های عملیات روانی در حوزه­ رسانه و خبر، تکنیک­‌های هک و جاسوسی تلفن همراه، الیگارشی رسانه‌­ای زرسالاران صهیون، فرایندشناسی موج­‌های فضای مجازی، رسانه و تمدن نوین اسلامی ایرانی، گرافیک رسانه‌­ای و کاریکاتور، پروپاگاندا و خلع سلاح فکری، برساخت­گرایی رسانه­‌ای، رسانه و امنیت اجتماعی، رسانه و سبک زندگی برگزار خواهد شد.
 
رییس فرهنگ‌­سرای اندیشه درباره نحوه و مهلت ثبت ­نام گفت: علاقه‌­مندان به شرکت در همایش می­‌توانند تا تاریخ ۳۰ مردادماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی  www.pdsemat.ir نسبت به ثبت­ نام اولیه اقدام کنند؛ همچنین علاقه‌مندان می­‌توانند برای ثبت‌­نام حضوری به فرهنگ‌­سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به شماره ۸۸۵۰۵۵۱۳ تماس بگیرید.
  
دبیر ادوار پیشین همایش دین­‌زاو تاکید کرد با توجه به تخصصی بودن موضوعات مطروحه، همچون همایش­‌های گذشته از بین تمامی ثبت­‌نام‌کنندگان گزینش به عمل آمده و افراد پذیرفته ­شده جواز حضور در همایش را به دست خواهند آورد. بدیهی است با توجه به محدودیت ظرفیت سالن، اولویت و ملاک صدور کارت ورود، بر اساس تاریخ ثبت­‌نام خواهد بود.
 
دوره­‌های پیشین این همایش با موضوعات شیطان­گرایی، مسیحیت صهیونیستی، عرفان حلقه، بهائیت، عرفان­‌های نوظهور، نقد کتاب و فیلم راز، نمادشناسی و ریشه­ دشمنی با تشیع در تاریخ، با حضور دانشجویانی از استان و ۵۵ دانشگاه­ از سراسر کشور طی سال­‌های ۹۱ و ۹۲ برگزار شد.
 
این برنامه به همت فرهنگ­‌سرای اندیشه و با مشارکت اتحادیه انجمن­‌های اسلامی دانش­‌آموزان، حوزه هنری و خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.
نظر شما