جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۸۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
فراخوان شرکت در مسابقه هنری اقتصاد گراف با شعار حمایت از کالای ایرانی از سوی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) منتشر شد.
مسابقه هنری «اقتصاد گراف» با موضوع حمایت از کالای ایرانی
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با عنایت بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی و نامگذاری شعار امسال با موضوع حمایت از کارگر، کالا و تولیدات ایرانی، مسابقه اقتصادگراف در سه بخش نقاشی، گرافیک و کاریکاتور برگزار می‌شود.

در این مسابقه شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از ایده‌های جالب و نیز رجوع به آیات و روایات و با مشاهدات خود در بخش‌های سه گانه آثارشان را ارسال کنند و پس از داوری به نفرات برتر در هر رشته جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد.

این مسابقه هنری با محورهای سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی و کسب رزق حلال با رویکرد حمایت از کالا و تولیدکننده ایرانی در سه بخش نقاشی، گرافیک و کاریکاتور برگزار می‌شود و تمامی آثار می‌بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، شماره تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند آثار هنری خود را به دبیرخانه مسابقه، به نشانی یافت آباد،  شهرک ولی‌عصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66207068  تماس بگیرند.
نظر شما