پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۴
کد خبر: ۹۸۶۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
نمایشگاه گروهی آب با آثاری همچون؛ فتوآرت، ویدئو، چیدمان، صدا، چاپ دستی و نقاشی جمعه ۲۵ مرداد افتتاح و تا ۱۸ شهریور در نگارخانه لاله برپاست.
نمایشگاه گروهی آب در نگارخانه لاله
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه لاله با هدف توجه به نقش حیاتی آب و بحران‌های ناشی از آن، نمایشگاه آب را برگزار می‌کند.

این نمایشگاه با آثاری همچون؛ فتوآرت، ویدئو، چیدمان، صدا، چاپ دستی و نقاشی از ۱۶ هنرمند معاصر سعی دارد تا مسئولیت و مشارکت اجتماعی هنرمندان را در رویارویی با بحران‌های زیست محیطی به اشتراک گذارد. هنرمندان در آثار خود، با نگاهی متنوع بحران کم آبی وخشکسالی را با رویکردی مفهومی به چالش کشیده‌اند.

آثار این نمایشگاه به انتخاب جلال الدین مشمولی گردآوری شده و کوروش ادیم، مهدی مقیم‌نژاد، مجید کورنگ بهشتی، اسماعیل قنبری، امیرعلیمی، محمود مکتبی، حمیدرضا قیاسی، امید هاشمی، هوفر حقیقی، سیاوش امیری‌راد، فرزانه فاضلی، فاطمه شفیعی، فرانک فریدونی، محمد حبیبی، شایگان ادیم هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.
 
نمایشگاه آب جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود و برای بازدید تا ۱۸ شهریور به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه لاله به نشانی؛ خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن:88960492 تماس بگیرند.
نظر شما