چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۵
کد خبر: ۹۸۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
پنجمین کارگاه «‌نشر تازه‌های IT» با معرفی و آموزش کتاب «یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده‌ها در کامپیوتر و موبایل» و با حضور نویسنده کتاب، ۲۸ مرداد ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با مشارکت انتشارات کلید آموزش برگزار و حسین محبی نویسنده کتاب «یادداشت و مدیریت آسان کارها و ایده ها در کامپیو تر و موبایل»، پس از معرفی به آموزش نرم افزار مربوط به آن می‌پردازد.
 
در این کارگاه مخاطبان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار «وان نوت» که در کتاب معرفی شده است، با ثبت افکار و ایده‌ها به صورت دست نوشته، صوت یا تصویر آشنا شوند. یک مطلب را درگوشی ذخیره کنند و در دستگاه دیگری ببینند و راهی جدید برای سازمان دهی بزرگترین پروژه‌های زندگی بیاموزند.
  
خیلی وقت‌ها اطلاعات زیادی را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کنیم اما وقتی به آنها نیاز داریم، آنها را پیدا نمی کنیم و در بین حجم زیادی از نوشته‌ها و فایل‌های ذخیره شده گم می‌شویم یا اینکه کارهای متعدد و متنوعی داریم و چون نتوانسته‌ایم آنها را در دسته‌بندی کنیم، فشار روحی زیادی به ما وارد می‌شود یا در حال تحقیقی هستیم و مرور و سازماندهی اطلاعات جمع‌آوری شده بسیار وقت‌گیر است.
 
اگر از نرم‌‌افزار وان نوت استفاده کنیم، می‌توانیم همه مشکلات بالا را به راحتی حل کنیم و اطلاعات پراکنده ای را که داریم به روش حرفه ای دسته بندی و در موقع لازم استفاده کنیم.
 
پس  آشنایی با  این نرم افزار قدرتمند شما می توانید جهشی در فعالیت های خود ایجاد کنید. این کتاب به صورت رایگان به حاضران هدیه می‌شود.
 
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرید. 
نظر شما