پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۷
کد خبر: ۹۸۷۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
نمایشگاه تصویرسازی کودک شامل آثار سپیده اسدیان، روز شنبه ۲۷ مردادماه در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه تصویرسازی کودک شامل آثار دیدنی بانوی هنرمند و جوان سپیده اسدیان، شنبه ۲۷ مردادماه در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد و تا هفتم شهریور میزبان هنرمندان و هنردوستان به ویژه در رشته تصویرسازی است.
 
سپیده اسدیان متولد 1373 است؛ در سال 1388 از هنرستان شهید مدرس دیپلم گرفت و در 1391 در دانشگاه هنر سمنان مشغول به تحصیل و در سال 1396 با بالاترین معدل در سال 96 از این داشگاه فارغ التحصیل شد.
 
این هنرمند جوان در سال 1389 در مسابقات عکاسی عاشورایی مقام دوم را کسب کرد و کتاب داستان برای کودکان و نویسنده گی آن به عنوان موضوع پایان نامه از سوابق هنری وی در رشته تصویرسازی است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 7 شهریورماه همه روزه از ساعت 9 تا 18 به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما