جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۱
کد خبر: ۹۸۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو به مدت یک هفته میزبان نمایشگاه «تصویری سازی» آثار الهام چراغی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو؛ این نمایشگاه با هدف معرفی آثار هنری این هنرمند با ۵۰ اثر، شنبه سوم شهریور ساعت ۱۶ افتتاح و تا هفتم شهریورماه در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
الهام چراغی متولد ۱۳۶۴ است وی کارشناسی ارشد رشته تصویرسازی دانشگاه هنر و معماری تهران مرکز، کارشناسی گرافیک دانشگاه آپادانا شیراز بوده و کسب مقام انیماتور برتر از مجتمع دیجیتال آیت الله نجومی دریافت کرده است، ایشان عکاسی را در زمینه‌های مختلف صنعتی و تجاری، دیجیتال پینت در قسمت بازی‌سازی، شرکت در نمایشگاه آزاد گروهی (عکس، گرافیک، نقاشی) از جمله فعالیت‌های ایشان است. 
 
تصویرسازی علمی هنری است که در خدمت علم قرار گرفته است، هنری با پیچیدگی های بسیار اطلاعاتی و بیانی از رابطه بین هنرمند و دانشمند، تصویرسازی علمی با علم و موضوعات و تحقیق بسیار رابطه نزدیکی دارد و صرفا جهت تصویرسازی نیست و می تواند برای تصویرسازی (زمین شناسی)، فضا و کتب و غیره استفاده شود.
 
تعریف واقعی تصویرسازی علمی در واقع نقاشی یا تصاویر گرافیکی دقیق هستند که به دانشمند اجازه می دهد که پیام خود را بیان کنند. ممکن است تصویرهای علمی از نظر بصری، واقع گرا باشند یا نباشند، هدف اصلی تصویر علمی انتقال اطلاعات است و با آنکه تصویرهای علمی در اغلب موارد واقع گرا هستند، امکان دارد واقع گرا هم نباشند. این ویژگی، تصویرسازی علمی را از عکاسی و تصویرسازی واقع گرایانه متمایز می کند. گاهی یک عکس، نمایش ناقصی از واقعیت است، حال آنکه یک تصویرسازی درست، بیننده را به واقعیت نزدیک می کند.
 
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند، تا هفتم شهریورماه ، ساعت 10 تا 19 به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 88881879 تماس بگیرید.



نظر شما