شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۱
کد خبر: ۹۸۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کتابخانه فردوس در نشست «با هم بخوانیم» یکشنبه چهار شهریور به معرفی، خوانش و بررسی داستان کوتاه از کتاب «زنی با چکمه‌های ساق بلند سبز» اثر مرتضی کربلایی‌لو می‌پردازد.
داستان کوتاه «تالاب» در فردوس خوانش می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست ادبی «با هم بخوانیم» کتابخانه فردوس در روز یکشنبه چهار شهریور ساعت ۱۷، داستان «تالاب» از مجموعه داستان «زنی با چکمه‌های ساق بلند سبز» نوشته مرتضی کربلایی لو با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، خوانش و بررسی می‌شود.

این کتاب شامل هشت داستان کوتاه با نام‌های؛ زنی با چکمه‌ ساق‌بلند سبز، تالاب، روسان دارند از آب بالا می‌آیند، اتاق طبقه دوازدهم، سینمای مخفی، هیچ‌کس نفهمید که ما هر دومان به آن آدرس رفتیم و موهای سفید یارو را کوتاه کردیم حتی خودمان، قهوه ترک و یه یاد استادم آقای تنگو است.

این مجموعه داستان ۱۰۴ صفحه‌ای آنقدر کشش دارد که با آغاز هر داستان، خواننده تا پایان آن را دنبال کند و بتواند در نهایت نفس راحتی بکشد که یک داستان جمع و جور ولی جذاب خوانده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

 
نظر شما