پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۸۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
فرهنگ‌سرای امید دوره آموزشی تئاتر ویژه سالمندان برگزار می‌کند.
به  گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان منطقه با همکاری کانون نمایش امید، دوره‌های آموزشی نمایش و بازیگری برای سالمندان برگزار می‌کند.

کانون نمایش امید با بیش از ۱۰ سال فعالیت خود تا کنون توانسته چندین نمایش حرفه‌ای در سطح شهر برای شهروندان اجرا کند. نمایش «من، تو، ما، شما» در سال ۹۵ در سالن استاد مشایخی به مدت ۱۷ شب اجرا شد.

همچنین این کانون در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود قصد دارد با تکیه به اعضای قدیمی و آموزش اعضای جدید در تابستان امسال به اجرای نمایش‌های کوتاه از نمایشنامه نویسان مطرح ایرانی و خارجی بپردازد و در این راه سالمندان هنرمند را به عرصه نمایش معرفی کند. 

کانون نمایش امید با این هدف در تابستان امسال سه‌شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای امید دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کند.
 
علاقه‌مندان برای عضویت و بهره‌مندی از آموزش‌های این کانون می‌توانند به نشانی بالاتر از میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور شمالی، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۲ تماس بگیرند.
نظر شما