شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۸۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کتاب «مرغ سرخ پا کوتاه» نوشته پروین دولت‌آبادی در برنامه کتابخوانی «با من بخوان» در کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس خوانده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «با من بخوان» برنامه‌ای برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای کودکان است که در کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود و در اجرای روز دوشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۰، پروین پناهی کتاب «مرغ سرخ پا کوتاه» اثر پروین دولت‌آبادی را برای کودکان می‌خواند.  

پروین پناهی از نویسندگان و مربیان حوزه کتاب کودک، با خوانش این کتاب کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کند؛ سپس کودکان با بهره‌گیری از قوه تخیل و با شخصیت پردازی، شخصیت‌های ذهنی خود را در قالب نقاشی روی کاغذ می‌آورند. 

برنامه «با من بخوان» ضمن توجه ویژه به گسترش کتابخوانی در میان کودکان، به آموزش مربیان کتابخوانی و کتابداران کودک نیز تاکید دارد و برنامه‌ریزی شده تا آنها ضمن آشنایی با ادبیات و راه‌های مؤثر و خلاق کتابخوانی بتوانند عشق به خواندن و لذت بردن از ادبیات را به کودکان انتقال دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما