پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۹۸۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
شصت و پنجمین نشست «ترنم قلم» فرهنگ‌سرای گلستان به نقد و بررسی کتاب «به نام یونس» نوشته علی آرمین می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شصت و پنجمین نشست «ترنم قلم» فرهنگ‌سرای گلستان به نقد و بررسی کتاب «به نام یونس» نوشته علی آرمین می‌پردازد. در این نشست علاوه بر نویسنده کتاب، احسان عباسلو و محمدرضا گودرزی به عنوان منتقد حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات خود پیرامون کتاب را از آنان بپرسند. همچنین بخش‌هایی از کتاب توسط نویسنده خوانده می‌شود. 
  
در خلاصه داستان آمده است: یونس یک روحانی است که نذر می‌کند به خاطر شفای دخترش سفری تبلیغی برود؛ آن هم به روستایی دور افتاده و با آداب و رسومی خاص. او در این روستا و در میان برف‌ها، ماجراهایی سخت دارد و با حادثه‌هایی عجیب و طاقت‌فرسا، ماه رمضانی متفاوت را تجربه می‌کند.

این رمان در زمستان ۹۶ در ۲۰۷ صفحه توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده و طراحی جلد آن به عهده مجید زارع بوده است. 

حجت‌الاسلام علی آرمین متولد ۱۳۶۱، دانشجوی دکترای دانشگاه معارف است و درس خارج حوزه اشتغال دارد. سه رمان «پرواز با پاراموتور را دوست دارم»، «کمیک‌استریپ‌های شهاب» و «به نام یونس» از آثار او است.

نشست‌های «ترنم قلم» مجموعه نشست‌های نقد و بررسی کتاب است که به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود و تا کنون بسیاری از نویسندگان نام‌آشنای کشور همراه با کتاب‌های خود در این نشست‌ها حضور پیدا کرده‌اند.
 
نشست نقد و بررسی داستان «به نام یونس» روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان آزاد است.
نظر شما