جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۵
کد خبر: ۹۸۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
رییس فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات خبر داد
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همایش‌های تخصصی «شهروند الکترونیک» را به زودی در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پوریا سیم‌چی رییس فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات از برگزاری همایش‌های تخصصی «شهروند الکترونیک» در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات کاربردی و تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کاربردی شهروندان برای فعالیت در فضای مجازی و استفاده حداکثری از خدمات الکترونیکی ارائه شده در قالب شهر هوشمند، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در نظر دارد سلسله همایش‌های «شهروند الکترونیک» را به صورت یکپارچه در سطح شهر تهران برگزار کند که شرایط ثبت‌نام و برگزاری این دوره‌ها به زودی اعلام می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به تغییر سیاست‌های کاری فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و تمرکز بر تخصصی کردن برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این مرکز، دوره‌های آموزشی تخصصی ترمیک (فصلی) و فشرده در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره‌گیری از مدرسان متخصص و مجرب تدوین شده تا با برگزاری این دوره‌ها بتوانیم آموزش‌های تخصصی مورد نیاز مخاطبان را به صورت متمرکز و در یک مرکز تخصصی ارائه کنیم و همچنین فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با فراهم کردن زیرساخت مناسب، آمادگی برگزاری دوره‌های ضمن خدمت سازمان‌ها و شرکت‌ها را دارد.
 
سیم‌چی به آموزش دوره‌های تخصصی به صورت کوتاه‌مدت در روزهای آخر هفته اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح آموزش دوره‌های تخصصی به صورت کوتاه‌مدت در روزهای آخر هفته، نیاز مخاطبانی که در روزهای عادی فرصت شرکت در دوره‌های آموزشی را ندارند، برآورده می‌شود.
 
وی افزود: امکان ثبت نام اینترنتی دوره‌های آموزشی فرهنگ‌سرا در سایت it.farhangsara.ir فراهم شده و هنرجویانی که به صورت اینترنتی  ثبت نام کنند، از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

رییس فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در پایان ابراز امیدواری کرد این مرکز با برپایی دوره‌های متنوع و با کیفیت در بخش انفورماتیک بتواند گامی مؤثر در جهت ارتقای سطح دانش علمی شهروندان بردارد.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۱-۶۶۹۰۲۱۳۰ تماس بگیرید.
نظر شما