سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۹
کد خبر: ۹۸۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
فیلم «لاتاری» در کانون نقد فیلم پرده نقره‌ای به کارگردانی محمد حسین مهدویان، نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی فیلم «لاتاری» در فرهنگ‌سرای امیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون «پرده نقره‌ای» که جلسات آن هفتگی برگزار می‌شود این جلسه به نقد و بررسی یکی از آثار سینمای ایران می‌پردازد.

لاتاری راوی داستان زندگی جوانی به نام امیرعلی (با بازی ساعد سهیلی) و نوشین (با بازی زیبا کرمعلی) از عاشقی تا مرگ است. نوشین برای جبران بدهی‌های پدرش و به وعده یک دلال برای کار مدلینگ به دبی می‌رود و بعد از مدتی خبر فوتش را می‌آورند و امیرعلی به دبی می‌رود تا سر از راز مرگ معشوقش در بیاورد.

داستان فیلم همانند داستان بسیاری از اثرهای موفق جهانی و داخلی از یک فرمول خاص تبعیت می‌کند. بحرانی پر از ابهام اتفاق می‌‌افتد. قهرمانان داستان برای فهم ابهام سراغ ماجرا می‌روند اما متوجه توطئه‌ای بسیار وسیع تر می‌شوند و آن را حل می‌کنند. شاید تم اصلی داستان انتقام باشد اما هنر لاتاری در تبدیل انتقام به حالتی از جانفشانی اعتقادی آن را ممتاز می‌کند.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و شرکت در جلسه نقد و بررسی می‌توانند چهارشنبه ساعت ۱۷ به سالن خیام در فرهنگ‌سرای امید به نشانی: بالاتر از میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور شمالی، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خبر با شماره 33302592 تماس بگیرند.

نظر شما