شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۹
کد خبر: ۹۸۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
دومین نمایشگاه گروهی «عکس نگاشت» با موضوع «ایران در آستانه ۱۴۰۰» عصر جمعه ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای سرو افتتاح می ‌شود.
«ایران در آستانه ۱۴۰۰» در فرهنگ‌سرای سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو؛ دومین نمایشگاه گروهی عکس نگاشت با موضوع «ایران در آستانه ۱۴۰۰» با هدف معرفی و انتشار تازه‌های حوزه عکاسی و توجه به عکاسان جوان و خوش فکر برگزار می‌شود.
 
این نمایشگاه در برگیرنده ۳۱۰ اثر برگزیده از ۴۷ عکاس در قالب ۳۹ مجموعه عکس و ۱۳ تک فریم با موضوع شرایط کشور در آستانه ورود به قرن جدید مشکلات زیست محیطی، خشک شدن دریاچه ها، سنت و فرهنگ های محلی، میراث فرهنگی و همچنین زندگی ایرانیان خارج کشور است.
 
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از «امیرسعید گرجی» عکاس و گرافیست با سابقه، به پاس 30 سال فعالیت ارزشمند در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی تجلیل به عمل می‌آید.  
 
هم‌چنین رونمایی از مجله تصویری «عکس نگاشت ۲»، برگزاری کارگاه‌های هم‌اندیشی با موضوعات «عکس در بستر گرافیک»، «تصویربرداری، تدوین و انتشار عکس با تلفن همراه هوشمند»، «روایت داستانی» و «برندسازی شخصی»، نمایش فیلم سینمایی «باشگاه بنگ بنگ» با نگاه به زندگی چهار عکاس خبری در آفریقای جنوبی، نمایش مستند «نمایشگاه فتوکینا» و پخش مصاحبه با مدیر بنیاد ورلدپرس فوتو «لارس بوئینگ» از جمله برنامه‌های است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند ۹ تا ۱۶ شهریورماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستانساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.
نظر شما