پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۲
کد خبر: ۹۸۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
با موضوع نگاه کودکان به حمل و نقل عمومی برگزار می‌شود
مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی (ره) فرهنگ‌سرای مترو مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی کودکان را در قالب نمایشگاهی با عنوان «مسافران کوچک مترو» به نمایش گذاشته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی «مسافران کوچک مترو» دربرگیرنده آثار هنرجویان کارگاه هنری مداد رنگی به سرپرستی سمیه مرادی است که سه‌شنبه ۶ شهریور ماه در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی (ره) افتتاح شد.

در خلق این نقاشی‌ها که از تکنیک ترکیبی (مدادرنگی، ماژیک، کلاژ و پاستل) استفاده شده، از کودکان خواسته شده تا درباره حمل و نقل عمومی به ویژه مترو نقاشی کنند.

در این نمایشگاه آثار نقاشانی همچون پریا عینعلی، محیا سادات موسوی، ترنم بیگلو، آوا افضلی، باربد مسعودی، باران فرج الله، باران ثابت، ارسلان ابراهیمی، آرمین اسماعیلی، تیدا افراسیابی، آنیسا سادات مریخی، گلنار مرادی، پریا نیرومندپور، دریتا بیات، شقایق صفایی و آریا ظریف فر به چشم می‌خورد.

سمیه مرادی سرپرست نمایشگاه نیز دانش‌آموخته رشته طراحی فرش از دانشگاه هنر و معماری است که بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی در رشته نقاشی کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری دارد. وی هم‌اکنون در کارگاه شخصی خود با عنوان مداد رنگی به صورت تخصصی به کودکان و نوجوانان آموزش نقاشی می‌دهد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۶ تا ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۸ تا ۲۲ به مترو گالری ایستگاه متروی شهید بهشتی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی merto.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس بگیرند. 
نظر شما