جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۴
کد خبر: ۹۸۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
به منظور آشنا کردن کودکان با مفاهیم معماری و شهرسازی، سلسله‌کارگاه‌های «شهر من» در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ با هدف آشنا کردن کودکان با مفاهیم معماری و شهرسازی با رویکرد آموزش‌های شهروندی همراه با پرورش خلاقیت، سلسله‌کارگاه‌های «شهر من» را در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ برگزار می‌کند. 

در کارگاه‌های «شهر من» که ویژه کودکان رده سنی ۷ تا ۱۱ سال است با حضور کارشناسان ارشد معماری و شهرسازی و مربی هنر کودکان، با استفاده از ابزارهایی چون قصه‌گویی، بازی و نمایش خلاق، نقاشی، تکنیک‌های مختلف کاردستی با استفاده از مواد بازیافتی و مصرفی، مفاهیم هنری، معماری و خلاقیت همراه با آموزش‌های شهروندی به کودکان آموزش داده می‌شود.

این کارگاه‌ها از ۷ تا ۲۲ شهریور ماه در قالب اجرای دو کارگاه در هر یک از خانه‌های فرهنگ زیتون، شکوفه، ابوذر، شهید اندرزگو و کتابخانه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

دبیرخانه سلسله کارگاه‌های «شهر من» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع شده و شماره  ۳۳۳۵۵۰۳۶ (واحد آموزش) آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی شهروندان است.
نظر شما