چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۵
کد خبر: ۹۸۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
بیات در سومین روز همایش تخصصی دین زاو تاکید کرد؛
این کارشناس با بیان اینکه صهیونیست برای تخریب و تجزیه کشورهای اسلامی شبانه روز در تلاش است، گفت: غفلت و بی تفاوتی در مقابل اقدامات این رژیم جایز نیست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی بیات استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز و در سومین روز از برگزاری همایش تخصصی دین زاو که در فرهنگ‌سرای اندیشه در حال برگزاری است، با بیان اینکه در قرآن کریم یهودیان دشمنان تراز اول اسلام شناخته شده‌اند، اظهار داشت: خداوند در قرآن، دشمنان اسلام را به سه دسته کفار، منافقین و یهودیان تقسیم کرده است که در واقع یهودیان خطرناک ترین آنها هستند.
 
وی در ادامه با توجه به اینکه در قرآن بیش از 500 آیه درخصوص صفات پلید قوم اسرائیل وجود دارد، گفت: این قوم از نوادگان حضرت یعقوب هستند که طی گذران دوران ها از راه  سبک و سیرت اجدادشان که همان فرستادگان خدا بودند، فاصله گرفتند و راه باطل را در پیش گرفتند.  اما خداوند برای هدایت این قوم سنگ تمام گذاشت. یکی از الطافی که از جانب خداوند شامل حال این قوم شد حضور حضرت موسی (ع) برای هدایت انها بود که این هدایت با معجراتی هم همراه بود، اما این قوم تحت هیچ شرایطی نتوانستند به راحق بپیوندند، چراکه ذات آنها اصلاح شدنی نیست.

بیات با اشاره به سوره مائده در قرآن کریم گفت:  یهودیان خود را همواره  نژاد برتر می دانند و همین خود برتر بینی توهمی را در آنها  بوجود آورده است که باید  بر جهانیان سیطره پیدا کنند که البته برای تحقق این هدف بزرگشان شبانه روز در حال تلاش هستند.

این کارشناس با بیان اینکه غفلت در برابر اقدامات صیهونیست ها جبران ناپذیر است، گفت:  نباید در مقابل توطئه ها و اقداماتی که صهیونست ها  به طور پنهانی علیه ما و تمام امت اسلامی انجام میدهند، سکوت کنیم؛ لذا در این برهه از زمان که آنها تمام توان خود را برای تغییر در نگرش و افکار عمومی کشورها به خصوص ایران به کار گرفته اند،  نبایدآسان از کنار این موضوع مهم عبور کنیم.  صهیونیست ها نه تنها  با ایران بلکه با سایر کشورها خصومت دارند؛ چراکه میخواهند بر کل دنیا حکومت کنند.

بیات با اشاره به مطالعات گسترده صهیونیست ها در خصوص مسائل و احکام مسلمانان و به ویژه اهل تشیع تصریح کرد: بزرگترین مرکز شیعه شناسی در اسرائیل وجود دارد،  آنها شبانه روزر در تلاش هستند  تا از طریق دین،  افکار جعلی خود را بر مسلمانان تحمیل کنند؛  لذا جعل احادیث یکی از اقداماتی است که آنها در برای تحقق شکاف میان مسلمانان در دستورکار خود قرار داده اند.  امروز  برخی از  احادیثی که به دست ما رسیده  به هیچ وجهه سند تاریخی ندارد، لذا باید برای دست یابی به احادیث معتبر به متخصصان حدیث شناس رجوع کنیم.

وی با توجه به فرمایش آیت الله مطهری مبنی بر اینکه «صهیونیست ها قدرتمندتیرن تحریف کنندگان تاریخ هستند»، گفت: بسیاری از آیات  تورات نیز به دست آنها  تحریف شده،  در حقیقت هرآنچه خود به صلاح و منفعت خود بدانند را از این آیات استنباط میکنند.

این کارشناس گفت: صهیونیست ها  تورات را تحریف کرده و احادیث جعلی فراوانی از اهل بیت (ع) را ساخته و میان مردم رواج داده اند، اما نکته قابل تامل این است که آنها مسلمانان را متهم به تحریف قرآن کرده اند و در اسرائیل کلاس های تفسیر قرآن تشکیل داده و هرآنچه در راستای منافع آنها باشد را ترویج میدهند.

بیات یکی از ابزارهای مهم در جهت تحقق اهداف صهیونیست ها مبنی بر تغییر افکار و نگرش ها در  جهان را رسانه عنوان کرد و گفت: امروز صهیوینست ها به جایگاهی رسیده اند که توانسته اند قدرتمندترین رسانه های جهان را در در اختیار خود داشته باشند و از این طریق در قالب ساخت هرنوع برنامه درصدد هستند  تا خواسته های خود را به مخاطبان القا کنند. یکی از مهمترین دستورکارهای آنها  ترویج فرهنگ بی بندوباری در کشورهاست به همین دلیل  با  تاسیس سینمای هالیوود  تلاش کردند  تا فرهنگ ضد ارزشی  بر کشورها قالب کنند.

 وی گفت:  در چنین شرایطی که آنها می‌کوشند  تا با بهره مندی از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیار دارند خود را  بر جهان برتری دهند،  سکوت و کوتاهی در مقابل آنها جایز نیست. در حقیقت ما بزرگترین ضربه ها را به واسطه بی تفاوتی و عدم آگاهی از اقدامات دشمنان متحمل میشویم.

این کارشناس در طرح این سوال که چرا  در طول تاریخ حکومت های اسلامی به ندرت شکل گرفته اند، گفت: برای تشکیل یک حکومت دینی وجود سه ضلع انبیاء، کتاب آسمانی و مردم ضرورت دارد، اما هر زمان که حکومن اسلامی در حال شکیل گیری بود انبیاء به دست یهودیان به شهادت رسیدند، تحریف در کتاب های آسمانی ایجاد کردند و با تغییر در افکار و نگرش مردم به هر طریق ممکن کوشیدند  تا مانع از تشکیل حکومت دینی شوند.

بیات با تاکید بر اینکه سرنگونی رژیم جعلی صهیونیسم انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: با  تمام اقدامات ضد انسانی که یهود در دستورکار دارد، فضای درونی این رژیم فضای ملتهبی است که یقین داریم  با کار و تلاش جهادی و مقابله با آنها  از طریق رسانه و راه اندازی جنگ روانی میتوانیم تمام توطئه های آنها را خنثی کنیم.
نظر شما