پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۴
کد خبر: ۹۸۹۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
همزمان با زادروز هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آلبوم موسیقی «با تو آرومم» در ویژه‌برنامه «شال سبز» یکشنبه ۱۱ شهریور رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در برنامه «شال سبز» که با مشارکت موسسه آوای ماندگار برگزار می‌شود، آلبوم موسیقی «با تو آرومم» با موضوعات متنوعی از قبیل مناجات با خدا، امام حسن مجتبی(ع) و صلح ایشان، حماسه عاشورا و اربعین، امام زمان (عج) و...با خوانندگی محمد خوارزمی و با حضور جمعی از شعرا و چهره‌های ادبی از جمله محمدجواد الهی‌پور، شهرام زندی و اسماعیل شبرنگ در پردیس سینمایی رازی رونمایی می‌شود.
 
سخنرانی، اجرای قطعات آیینی و مراسم رونمایی از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

محمد خوارزمی از سال ۷۹ به کلاس‌های مداحی راه پیدا کرد و در کنار مداحانی همچون؛ حاج حسن خلج، سید مجتبی بنی فاطمه و... به مداحی پرداخت. وی از سال ۹۳ فعالیت رسمی خود را در عرصه موسیقی آیینی آغاز کرد و آثاری چند از وی از رسانه ملی پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت. 
 
از مهمترین آثار این هنرمند می‌توان به یاد خدا با موضوع مناجات، شال سبز با محوریت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مسافر عشق با موضوع مناجات با امام زمان (عج)، عاشقونه با موضوع ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و... اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه «شال سبز» یکشنبه ۱۱ شهریور از ساعت ۱۸ به نشانی؛ پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان هلال احمر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس بگیرند.
نظر شما