جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۹۸۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
مجتمع فرهنگی هنری نور فیلم مستند «اهالی خیابان یک طرفه» به کارگردانی مهدی باقری را در سومین برنامه "یک عصر یک مستند" اکران، نقد و بررسی می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش، نقد و بررسی فیلم مستند «خیابان یک طرفه» در سومین اجرا از برنامه «یک عصر یک مستند» با حضور مهدی باقری کارگردان و تهیه کننده و سیدرضا صائمی به عنوان کارشناس مجری و دیگر عوامل، روز دوشنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

فیلم مستند ۵۸ دقیقه‌ای «اهالی خیابان یک‌طرفه» درباره خیابان «قوام‌السلطنه» سابق یا «سی تیر» فعلی است که زندگی اجتماعی و فرهنگی آن خیابان و خیابان‌های اطراف را بررسی می‌کند.

خیابان قوام‌السلطنه که پس از حادثه سی تیر و کشته شدن اعتراض کنندگان به نخست‌وزیری قوام‌السلطنه به خیابان سی‌تیر تغییر نام پیدا کرد، به لحاظ اجتماعی موقعیت ویژه‌ای دارد. در این روایت مستند، چند نفر از کاشی‌کار گرفته تا مترجم و بازیگر، از تجربیات زندگی خود در مکان‌‌های مختلف این خیابان حرف می‌زنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه رایگان می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ (واحد فرهنگی) تماس بگیرند.

 
نظر شما