شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۲
کد خبر: ۹۸۹۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
کتاب «جم جمک برگ خزون» نوشته محمدهادی محمدی در برنامه کتابخوانی «با من بخوان» در کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس خوانده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،«با من بخوان» برنامه‌ای برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای کودکان است که در اجرای روز دوشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۰، کتاب «جم جمک برگ خزون» اثر«محمدهادی محمدی» توسط پروین پناهی برای کودکان، خوانش می‌شود.

«پروین پناهی» از نویسندگان و مربیان حوزه کتاب كودک، با خوانش این کتاب کودکان و نوجوانان شرکت کننده را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کند، سپس کودکان با بهره گيری از قوه تخيل و با شخصيت پردازی، شخصیت‌های ذهنی خود در قالب نقاشی به روی کاغذ می‌آورند.  

برنامه «با من بخوان» ضمن توجه ویژه به برنامه کتابخوانی در میان کودکان، با تکیه بر آموزش مربیان کتابخوانی و کتابدار کودک برنامه ریزی شده تا آن ها با آشنایی  با ادبیات و راه های موثر و خلاق کتابخوانی بتوانند عشق به خواندن و لذت بردن از ادبیات را به کودکان انتقال دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما