جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۹۸۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
نمایشگاه گروهی نقاشی «شب، ماه» آثار هنرجویان سعید رحمتی در گالری آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی «شب، ماه» به صورت گروهی از سوی هنرجویان رشته‌های مداد رنگی، پاستل و سیاه قلم مراکز این منطقه به سرپرستی سعید رحمتی، دوشنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۶ با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان رشته نقاشی در نگارخانه آفرینش نور افتتاح می‌شود.

سعید رحمتی متولد ۱۳۵۶ از سن ۱۲ سالگی طراحی را به صورت حرفه‌ای نزد حجت سیفی فرا گرفته و به دنبال آن سبک‌ها و کار با متریال‌های مختلف را نزد بیش از بیست استاد برجسته تجربه کرده است.

وی دارای مدرک مهندسی ترافیک و کارشناس ارشد MBA بوده و مدرک نقاشی درجه یک با نمره صد را از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کرده است.

سعید رحمتی علاوه بر تدریس رشته‌های طراحی و چهره پردازی تخصصی به صورت هایپررئال در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ابداع کننده روش نوین در آموزش از راه دور (غیرحضوری) است و تاکنون ورک شاپ‌های متعددی را برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۱ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و  با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما