پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۰
کد خبر: ۹۸۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
انیمیشن «بچه‌خان» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگ‌سرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز جمعه ۱۶ شهریور ساعت ۱۷ نمایش داده می‌شود.
نمایش انیمیشن «بچه‌خان» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش انیمیشن «بچه خان» محصول آمریکا و دوبله گروه سورن همراه با نقد و بررسی فیلم با حضور عوامل دوبلاژ آن به مدیر دوبلاژی و مجری‌گری عرفان هنربخش، مترجمی سعیدرضا منصوری، صدابرداری رضا سلطانی و گویندگی شهره روحی، محمدرضا صولتی، مجید حبیبی، ساناز غلامی، مینا مومنی،نرگس آهازان، نسرین کوچک خانی، ولی الله نوری، ناصر محمدی، نرگس سوری، مهدی دارونی، عرفان هنربخش، راضیه فهیمی و ... جمعه ۱۶شهریور ساعت ۱۷ در فرهنگ‌ئرای گلستان نمایش داده می‌شود.

بچه‌خان یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ نمایش داده شد. داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزی است.

داستان این ایمیشن در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه‌شان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند. طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند و ...

این انیمیشن توسط موسسه فرهنگی هنری سورن و با مدیر دوبلاژی و تهیه کنندگی عرفان هنربخش دوبله شده و در دسترس علاقه‌مندان است. حضور در این برنامه برای همگان آزاد و رایگان است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی؛ نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند. 

نظر شما