سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۸۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان کودک فرهنگ‌سرای فردوس با عنوان ۵۰ به سرپرستی شادی تهرانی در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی ۵۰ شامل آثار هنرجویان شادی تهرانی در دوره‌های نقاشی فرهنگ‌سرای فردوس است که چهارشنبه ۱۴ شهریورماه ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد و به مدت یک هفته به نمایش در می‌آید. 

شادی تهرانی دانش‌آموخته رشته نقاشی از دانشگاه علمی کاربردی و مدرس نقاشی کودک و نوجوان است که این هنر را نزد استادانی مانند بهمن شریفی، بهنام شریفی و سهیلا حقیقت فرا گرفته است.

در کارنامه هنری وی شرکت در نمایشگاه‌های گروهی نقاشی در دانشگاه علمی کاربردی، طراحی و چاپ پارچه و لباس، سرپرستی نمایشگاه مفهومی ویژه دفاع مقدس در دانشگاه شهید عباسپور، نمایشگاه‌های گروهی آثار هنرجویان کودک و نوجوان و... به چشم می‌خورد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه نقاشی می‌توانند تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما