جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۲
کد خبر: ۹۹۰۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه در نشستی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به امضا رساند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشستی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به امضا رساند. 
 
این تفاهم‌نامه در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امضا شد. در این نشست سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و زهرا آیت‌اللهی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتند. 
 
امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ایجاد همگرایی بین نهادها و سازمان‌های فرهنگی کشور، امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور را اتفاق مبارکی دانست و ابراز امیدواری کرد که مردم بتوانند از حاصل این همکاری‌ها بهره مطلوبی ببرند.

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز ضمن تشکر از سازمان فرهنگی هنری برای سرعت عمل در رسیدن به تفاهم مشترک از اولویت‌ها و مسائل فرهنگی کشور، امضای تفاهم‌نامه همکاری را اقدام مثبتی دانست که می‌تواند منشأ خدمات تاثیرگذار باشد. 

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری با اشاره به رویکرد این سازمان در امضای تفاهم‌نامه با نهادهای فرهنگی گفت: تفاهم‌نامه خیلی خوبی با سازمان بسیج مستضعفین امضا کردیم و امروز نیز تفاهم‌‌نامه‌ای با ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امضا می‌کنیم که در ۶ فصل تدوین شده و در آن شرایط همکاری بین این ستاد با سازمان فرهنگی هنری پیش‌بینی شده است. امیدوارم خروجی چنین نشست‌هایی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی سازمان فرهنگی هنری باشد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به امضای دو طرف رسید. 

این تفاهم‌نامه در ۱۶ محور امضا شده است که مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همکاری در پیشبرد برنامه‌های قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین، برگزاری تورهای تهرانگردی انقلاب، مشاهیر و تهران قدیم و طراحی و اجرای برنامه‌های مرتبط با ترویج فرهنگ مسجدی از جمله این محورهاست.


نظر شما