جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۷
کد خبر: ۹۹۰۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
در نگارخانه لاله برگزار می‌شود
نمایشگاه دشت گریان ۲ با همکاری موزه عکسخانه شهر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود که ۲۳ عکاس در آن حضور دارند و از زوایای مختلف به موضوع آیین‌های محرم و عاشورا پرداخته‌اند.
دشت گریان ۲؛ نمایشگاه عکس‌های آیینی محرم
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه دشت گریان ۲ با همکاری موزه عکسخانه و نگارخانه لاله ۳۱ قطعه عکس از هنرمندانی همچون: مرتضی امین الرعایایی، سارا باقریان، نگارطاری، مینا جامی،سارا چهره گشا، بهارخانی،علیرضا دولتی، مهدی رجبی، رضا روحانی، کیانوش سعادتی، مبین سمیعی، فرزاد صفدری، میلاد عبادی،حسین قاسمی، سهیل قنبرزاده، امیرکبیری، مهسا کوروندی، سما نجفی نوبر،حسین نظری، محمدجواد وثوقی، بهنام یاسینی نمایش داده می‌شود.
 
چند موضوع را می‌توان به عنوان موضوع‌های غالب این نمایشگاه معرفی کرد: کودک و عاشورا، آیین‌ها و نمادهای عاشورایی و تیپ‌شناسی اجتماعی مردم در عزاداری‌ها ی عاشورایی.
 
افتتاحیه این نمایشگاه روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ خواهد بود. علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا ۱۷ مهر به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۳ به نگارخانه لاله واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 88960492 تماس بگیرید.
نظر شما