پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۹۹۰۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کتابخانه فردوس در هفتمین و آخرین چهارشنبه کتاب در فصل تابستان، میزبان «ناصر کشاور» شاعر و نویسنده مطرح ادبیات کودکان است.
ناصر کشاورز مهمان آخرین «چهارشنبه‌های کتاب» فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفتمین و آخرین چهارشنبه‌های کتاب فصل تایستان که به نشست صمیمی با «ناصر کشاورز» از شعرا و نویسندگان مطرح ادبیات کودکان اختصاص دارد، روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۷ با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان کارشناس مجری در کتابخانه فردوس اجرا می‌شود.

ناصر كشاورز شاعر و نویسنده کودکان است که در سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد. از او تاكنون حدود ۱۶۰ عنوان كتاب در حوزه ادبیات کودکان منتشر شده است. آثار وی چنان دلنشین و ماندگار است که برای بزرگسالان نیز جذابیتی مخصوص به خود دارد و شعرهایش همیشه مورد استقبال مخاطبان خردسال، كودک و نوجوان بوده است.

او تاکنون جوایز متعددی در حوزه شعر کودک و نوجوان دریافت کرده که دریافت جایزه دوازدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در بخش «شعر» برای کتاب «مداد کوتاه» یکی از این جوایز است.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست صمیمی می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما