سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۵:۴۶
کد خبر: ۹۹۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
سومین همایش «توسعه‌دهندگان iOS ایران» با همکاری فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و دبیرخانه این همایش در حضور جمعی از برترین و موفق‌ترین برنامه‌‌ نویسان و بازی ‌سازان کشور، جمعه ۲۳ شهریور از ساعت ۸ تا ۱۷ در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
برگزاری سومین دوره همایش «توسعه دهندگان iOS  ایران»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سومین همایش «توسعه دهندگان iOS ایران» جمعی از برترین و موفق‌ترین برنامه‌‌‌نویسان و بازی‌سازان کشور گرد هم می‌آیند تا دانش و تجربه خود را با هم به اشتراک بگذارند.
 
در این رویداد یک روزه شرکت‌کنندگان با پیچ و خم‌های شروع برنامه نویسی iOS، رازهای موفقیت، روش‌های فروش و عرضه برنامه‌های تولید شده آشنا می‌شوند. برگزاری پنل‌های گفت‌وگو با برنامه نویسان و بازی سازان مطرح کشور و کارگاه‌های تخصصی از بخش‌های مختلف این همایش است.
 
همایش «توسعه دهندگان iOS ایران» به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ برگزار شده است و مورد توجه بسیاری از مخاطبان و فعالان برنامه‌نویس کشور قرار گرفته است.
 
این برنامه با حضور دانش آموزان و دانشجویان علاقه‌مند به برنامه نویسی، برنامه‌نویسان اندروید و iOS، مدیران کسب و کار و دیگر علاقه‌مندان به این حوزه در فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902125  تماس بگیرید.
نظر شما