جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۹۰۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
مدیریت فرهنگی هنری مترو مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی کودکان را در قالب نمایشگاهی با عنوان «مسافران کوچک مترو» به نمایش گذاشته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی «مسافران کوچک مترو» در بر گیرنده آثار هنرجویان کارگاه هنری مداد رنگی به سرپرستی سمیه مرادی است که از ۱۷ شهریور ماه در ایستگاه متروی شهدا به نمایش در می‌آید. 
 
در خلق این نقاشی‌ها که از تکنیک ترکیبی (مداد رنگی، ماژیک، کلاژ و پاستل) استفاده شده از کودکان خواسته شده تا در خصوص حمل و نقل عمومی به خصوص مترو نقاشی کنند.
 
در این نمایشگاه آثار نقاشی آرمیتا ملاحسینی، هویار ایمانی، هستی صالحی، محیا رضایی، مهتا کاشانی، عسل طاهرخانی، باران ظریف آذر، ترنم رضایی، نازنین فاطمه کریمی فر، نیکا فلاحی، فاطمه زمانی و شقایق صفایی به چشم می‌خورد.
 
سمیه مرادی دانش‌آموخته رشته طراحی فرش از دانشگاه هنر و معماری است که بیش از  ۱۰ سال به صورت تخصصی در رشته نقاشی کودک و نوجوان با کانون فکری کودک و نوجوان همکاری دارد. وی هم‌اکنون در کارگاه شخصی خود با عنوان مداد رنگی به صورت تخصصی به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ به ایستگاه متروی شهدا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی metro.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ بگیرند.
نظر شما