پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۵
کد خبر: ۹۹۰۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
نشست ادبی یکشنبه‌های کتاب با حضور سیامک گلشیری نویسنده همزمان با روزهای پایانی تابستان ۹۷ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست ادبی یکشنبه‌های کتاب با حضور سیامک گلشیری نویسنده همزمان با روزهای پایانی تابستان ۹۷ روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

در این نشست کتاب‌های «ملاقات با خون‌آشام»، «شبح مرگ» و «جنگل ابر» از آثار سیامک گلشیری معرفی و بررسی خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند.

سیامک گلشیری در سال ۱۳۴۷ در خانواده‌ای فرهنگی در اصفهان متولد شد. دوران کودکی را در اصفهان سپری کرد و سپس در شش‌سالگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. گلشیری فعالیت ادبی‌اش را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. اولین داستان کوتاه او به نام «یک شب، دیروقت» در سال ۱۳۷۳ در مجله آدینه به چاپ رسید و پس از آن داستان‌های زیادی در مجلات مختلف ادبی نظیر آدینه، گردون، دوران، کارنامه، زنده رود، زنان، کلک و چندین و چند مقاله در روزنامه‌های مختلف به چاپ رساند و سرانجام در سال ۱۳۷۷ اولین مجموعه داستانش با عنوان «از عشق و مرگ» منتشر شد.

«یکشنبه‌های کتاب» نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه ۸ برگزار می‌شود. در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه بازار نشر معرفی و از نویسندگان تقدیر می‌شود.

علاقه‌مندان به ادبیات برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

نظر شما