سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۲
کد خبر: ۹۹۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، نمایشگاه عکس محرم با عنوان «جلوه سوگ» در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «جلوه سوگ» شامل آثار هنرمند عکاس «عباس فصیحی» شنبه ۲۴ شهریور همزمان با دهه اول محرم و با هدف گسترش و تبیین فرهنگ عاشورایی، در نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۰ تابلو عکس در ابعاد مختلف از آثار عباس فصیحی با محوریت محرم و عاشورا، تعزیه‌خوانی، عزاداری امام حسین(ع) به نمایش گذاشته می‌شود.

عباس فصیحی هنر عکاسی را به صورت تجربی آغاز کرده و بنا به علاقه و تلاش در این حوزه و برپایی نمایشگاه های مختلف در این رشته، در جشنواره های مختلف شرکت کرده است که از افتخارات وی می توان به مواردی همچون: نفر دوم سوگواره خورشید در سال ۱۳۸۰ و نفر برتر جشنواره عکس عاشورائیان اسلامشهر اشاره کرد؛ هم چنین آثار این هنرمند جوان، در جشنواره های مختلف از جمله طریق جاوید داشنگاه تهران در سال ۸۱، جشنواره عکس فرهنگ تمدن ـ دین در سال ۸۴ به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا ۳۱ شهریو از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما