شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۹۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، چهار مجلس تعزیه‌خوانی در فرهنگ‌سراهای فردوس و معرفت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در راستای ویژه‌برنامه «جلوه سوگ»، چهار مجلس تعزیه‌خوانی در فرهنگ‌سراهای فردوس و معرفت برگزار می‌کند. 

این مجالس تعزیه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه همزمان با ششمین و هفتمین روز از ماه محرم از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای معرفت و از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در فرهنگ‌سرای فردوس با اجرای تعزیه شهادت حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این مجالس تعزیه‌خوانی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی و فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ (فرهنگ‌سرای فردوس) و ۴۴۳۱۹۳۰۴ (فرهنگ‌سرای معرفت) تماس بگیرند.

نظر شما