جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۹۹۰۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
شب شعر آیینی «شیوایی و شیدایی» به مناسبت ایام محرم و شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و بزرگداشت روز شهریار با حضور اعضا و علاقه مندان به شعر و ادب فارسی روز دوشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این برنامه پرستو یمینی، سیدمحمد حسینی به عنوان سخنران و فریبا جباری به نقالی از شاهنامه فردوسی می پردازند.
 
همچنین بخش دیگر این برنامه به شعرخوانی بهروز سنجابی، فرهاد سالاری، علیرضا بشکوهی، مصطفی سپهرنیا، اکبر آزاد، لوییزا سعیدی، طیبه رحمانی، نجیبه لرنی، امیرحسین الله یاری، ساعده معصوم زاده، ناصر پدرام، تارا کسرایی، ماهرخسار جاهدیان، لطیفه گلشن، مرضیه خلقی، مفتون کبریایی همدانی، مریم آویژگان و فرانک ساتکنی اختصاص دارد.

شب شعر «شیوایی و شیدایی» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی رسول اکرم(ص)، ائمه(ع) و بزرگان با همکاری کانون ادبی-عرفانی شفق به میزبانی فرهنگسرای شفق به سخنرانی و شعرخوانی با موضوع ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) و بزرگداشت استاد شهریار می‌پردازد.
 
علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 88717195 تماس بگیرند.
نظر شما