جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۵
کد خبر: ۹۹۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به مناسبت روز جهانی صلح نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان «صلح در قاب نقاشی» با مشارکت انجمن حمایت از حقوق کودکان و فرهنگ‌سرای شفق شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۶ در نگارخانه شفق برپا می‌شود.
نمایشگاه «صلح در قاب نقاشی» به مناسبت روز جهانی صلح در نگارخانه شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه «صلح در قاب نقاشی» بیش از ۲۷  اثر با تکنیک گواش در ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ و ۵۰ در ۷۰ بر روی بوم برمبنای اصول مفاد پیمان‌نامه جهانی حقوق کودکان به نمایش گذاشته شده است.

با توجه به این که تصویرگران کودک و نوجوان مفاهیم متتوعی از واژه صلح را به شکل  تصویر درآورده‌اند، ماده ۲۹ پیمان‌نامه حقوق کودکان در آثار این تصویرگران به‌طور خاص دیده می‌شود.  

لیلا کعبی سرپرست هنری این نمایشگاه گفت؛ امسال همچون سال‌های گذشته انجمن حمایت از حقوق کودکان با مشارکت فرهنگ‌سرای شفق نمایشگاه نقاشی صلح جهانی شایسته همه کودکان است را به مدت یک روز با شعار صلح ،آب ، امید و نشاط آثار تصویرگران نقاشی را برای عموم به نمایش گذاشته میشود.

وی افزود: به همت و دعوت  انجمن حمایت از حقوق کودکان از موسسه نوید زندگی کودکان کار کوشا و انجمن دوستداران کودکان پویش دو اثر گروهی به ابعاد 100 در 100در کنار دو اثر گروهی با همان ابعاد از خانه کودک شوش، ۸ اثر از دفتر مرکزی انجمن حمایت از حقوق کودکان و ۲۳ اثر از فرهنگ‌سرای شفق به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند تا ۲ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88554018تماس بگیرند.

 
نظر شما