جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۹۱۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان ۳ کتاب درحوزه مقاومت رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس از سه کتاب؛ آبادان 351 روز، گنجشک‌های بابا و کتاب درعا اثر هاجر پور واجد، چهار مهر ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای معرفت رونمایی می‌شود. 

این سه اثر که با موضوع خاطره نگاری و دفاع مقدس و دفاع از حرم نوشته شده که در پی مستند سازی مجاهدت‌های رزمندگان مدافع وطن و حریم اعتقادات اسلامی بوده است.

در این برنامه علاوه بر علاقه‌مندان کتاب خوانی، رضا رسولی نویسنده و عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران به بحث و بررسی اجمالی این آثار می‌پردازد.

هاجر پور واجد نویسنده این آثار که خود از همسران شهدای هفت سال دفاع مقدس است تاکنون یاد نامه، خاطره و زندگی نامه‌های زیادی از شهدا، جانبازان و ایثارگران به رشته تحریر در آورده و آثاری که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد در مورد خاطرات شهید مرتضی کریمی و شهید مدافع حرم حسن غفاری تدوین و هر سه این آثار در سال 1397 چاپ شده است.

علاقمندان برای شرکت در این جلسه می‌توانند به فرهنگ‌‌سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 44319304تماس بگیرند.

نظر شما