جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۹۹۱۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس
فرهنگ‌سرای امید به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با محوریت شاخصه‌های جوانان مومن انقلابی را در بوستان خیام برگزار می‌کند.
«یاد یاران» در فرهنگ‌سرای امیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «یاد یاران» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۳ و ناحیه مقاومت بسیج کمیل حوزه ۱۹۱ و ۱۹۲ برپا شده است. 

موضوع اصلی این نمایشگاه برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با شاخصه‌های جوانان مومن انقلابی است و شامل بخش‌های متنوع، سازه‌های مختلف و کارهای حجمی هنری به نمایش درآمده است که در غرفه های مختلفی از جمله: غرفه جوان مومن انقلابی در خانواده، آموزه‌های خانواده اسلامی و مقایسه این خانواده‌ها با دیگر خانواده‌ها، غرفه جوان مومن انقلابی در مسجد و آموزه‌های دینی و قرآنی که در مساجد تدریس و ترویج می‌شوند، غرفه جوان مومن انقلابی و جهاد سازندگی، غرفه اقتصاد و کالاهای ایرانی و تبلیغات و عرضه این کالاها و غرفه لوازم و تحریر کاملا ایرانی و ساخت داخل، غرفه ورزشکاران و سرافرازان میهن که باعث افتخار و سربلندی کشور شده و باعث حفظ ارزش خون شهدا شدند و غرفه‌های مختلف بومی محله‌ای شامل : طب سنتی، عفاف و حجاب، کودک و ... است.

«یاد یاران» بخشی از مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که با عنوان کلی «کربلا جاری است» در تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۶ مهر ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از میدان شهدا، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند.
نظر شما