شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۳
کد خبر: ۹۹۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
فیلم سینمایی «جوخه» به کارگردانی الیور استون روز چهارشنبه ۴ مهرماه در فرهنگ‌سرای رسانه به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد و بررسی فیلم «جوخه» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «جوخه» ساخته الیور استون روز چهارشنبه ۴ مهرماه ساعت ۱۸ در برنامه فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و توسط سعید قطبی زاده منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

جوخه یک فیلم آمریکایی ضد جنگ درباره جنگ ویتنام به کارگردانی الیور استون، با بازی تام برنگر، ویلم دفو و چارلی شین است که در سال ۱۹۸۶ تولید و پخش شد. این فیلم اولین قسمت از سه گانه جنگ های ویتنام به کارگردانی الیور استون است؛ دو قسمت دیگر عبارتند از متولد چهارم جولای و بهشت و زمین. 

استون فیلم‌نامه این فیلم را براساس تجربیات شخصی اش به عنوان پیاده نظام ارتش ایالات متحده در ویتنام نوشته است.

داستان فیلم «جوخه» از نگاه سربازی جوان به نام «کریس تیلور» روایت می‌شود. او سربازی است که داوطلبانه به جنگ آمده چون جنگیدن در ویتنام را وظیفه خود می‌داند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما