پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۵
کد خبر: ۹۹۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
نمایشگاه «طعم خاموش تصاویر» در نگارخانه گلستان برپا می‌شود
فرهنگ‌سرای گلستان همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس نمایشگاه عکس «طعم خاموش تصاویر» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای گلستان همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس نمایشگاه عکس «طعم خاموش تصاویر» را با نمایش ۱۵ اثر در ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ از تصاویر حماسه‌های رزمندگان دفاع مقدس از چهارم مهر ماه به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

«طعم خاموش تصاویر» مجموعه‌ای از عکس‌های سعید صادقی عکاس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را شامل می‌شود. سعید صادقی که در دوران دفاع مقدس با سمت عکاس و خبرنگار در جبهه‌های جنگ مشغول بود، تا کنون ده‌ها نمایشگاه عکس اختصاصی برپا کرده و در نمایشگاه‌های گروهی بسیار با موضوعات گوناگونی چون جنگ، کودکان، ایران امروز، زنان ایران و... نیز حضور داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تا ۱۱ مهر ماه در روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه شماره یک فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند. 

نظر شما