شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۲
کد خبر: ۹۹۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
صد و بیست و چهارمین برنامه «در کوی نیکنامان» همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس، صد و بیست و چهارمین برنامه «در کوی نیکنامان» روز پنجشنبه پنجم مهر ماه ساعت ۷:۳۰ با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود و در این برنامه از تمبر شهید ابراهیم هادی رونمایی خواهد شد. 

پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ورزشکار رشته کشتی بود. او در سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد. ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود و در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید. او در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید. 

در این مراسم که همزمان با آیین اختتامیه نمایشگاه نقاشی «یاران آسمانی» برگزار می‌شود، از تمبر شهید ابراهیم هادی با حضور خانواده شهید و مسئولان فرهنگی رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع  شمال شرقی بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۴۴۵۷۴ تماس بگیرند.  
نظر شما