جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۹۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از ۱۰ آزاده جانباز دفاع مقدس با عنوان «یادگاران ایثار» روز پنجشنبه پنجم مهر ماه به همت فرهنگ‌سرای رضوان برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از ۱۰ آزاده جانباز دفاع مقدس با عنوان «یادگاران ایثار» روز پنجشنبه پنجم مهر ماه به همت فرهنگ‌سرای رضوان در حسینیه چهل‌چراغ در مجاورت قطعات ۴۰ و ۴۴ بهشت زهرا (س) برگزار شد. 

این برنامه با هدف احیای روحیه قدرشناسی از مجاهدت‌های ایثارگران در پاسداری از نظام اسلامی به عنوان وظیفه ملی برگزار شد و در ادامه و پس از تجلیل از ایثارگران، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای دفاع مقدس نیز با حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده‌هایشان در بهشت زهرا (س) انجام شد. 

در این مراسم همچنین برنامه‌هایی مانند روایتگری، سرود، سخنرانی و غبارروبی از مزار شهدا برگزار شد و غرفه‌های ویژه هفته دفاع مقدس شامل نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، ایستگاه کودک و نوجوان، مشاوره حقوقی، اکرام و محسنین، رادیو رضوان، اهدای خط نوشته، طب سنتی اسلامی، ختم گروهی قرآن، ثبت نام کانون خادم الشهدا، دل نوشته تقدیمی به شهدا، فال شهدا، اجرای تعزیه، تواشیح، گروه سرود دانش‌آموزی و نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی و غرفه فرهنگی با همکاری ارتش جمهوری اسلامی میزبان علاقه‌مندان بود.
نظر شما