چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۹۹۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
نمایشگاه نقاشی اکرلیک به مناسبت ماه محرم شامل آثار علی عبدالحسینی در گالری آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی «ارادت قلم ۲» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی با تکنیک اکرلیک با عنوان «ارادت قلم ۲» شامل ۲۰ تابلوی نقاشی نام و القاب امام حسین (ع)  از آثار فاخر علی عبدالحسینی به مناسبت ماه محرم و با هدف ترویج فرهنگ حسینی، شنبه ۷ مهر ساعت ۱۶ با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان در نگارخانه آفرینش نور افتتاح می‌شود و به مدت ده روز میزبان مخاطبان است.

علی عبدالحسینی کارشناس آموزش دانشکده هنر دانشگاه شاهد و دانشجوی ارشد نقاشی دانشگاه آزاد است. وی تاکنون بیش از چندین مورد نمایشگاه انفرادی و گروهی در مراکز هنری  مختلف برپا کرده است و همزمان در نمایشگاه‌های مختلف مناسبتی و غیرمناسبتی دیگری نیز حضور دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۷ مهر از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما