پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۹۹۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
به همت وزارت ارشاد و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری
مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مشارکت این سازمان در سومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از مهر ماه تا اسفند ماه سال ۱۳۹۷ به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکی از سازمان‌های مشارکت‌کننده در اجرای این طرح است.

ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: دبیری بخش تهران جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان بر عهده سازمان فرهنگی هنری گذاشته شده است. 

وی ادامه داد: در این طرح کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی های نزدیک محل سکونت خود کتاب‌هایی را که توسط وزارت ارشاد برای هر گروه سنی تعیین شده، با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند و پس از خواندن کتاب‌ها، در باشگاه‌هایی که در هر منطقه تشکیل می‌شود، درباره کتاب‌ها به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند. 

کرد اضافه کرد: سازمان فرهنگی هنری مربیانی را در اختیار جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان قرار خواهد داد که در باشگاه‌ها به کودکان و نوجوانان آموزش خواهند داد. بخشی برای برقراری ارتباط بین نویسنده و مخاطبان در نظر گرفته شده که در آن، خواننده‌های هر کتابی می‌توانند به نویسنده نامه بنویسند و این نامه‌ها به نویسنده‌ها تحویل داده می‌شود. همچنین در اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی که در بهمن ماه با حضور نویسندگان و چهره‌های فرهنگی برگزار می‌شود، نامه‌های برگزیده تجلیل خواهند شد. 

مربیان و مروجان کتابخوانی برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. 
نظر شما