چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۵
کد خبر: ۹۹۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
فرهنگ‌سرای امید با افتتاح تکیه «زنان عاشورایی» در ویژه‌برنامه جلوه سوگ در میدان آیینی امام حسین (ع) حضور خواهد داشت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و ماه محرم، فرهنگ‌سرای امید با افتتاح تکیه «زنان عاشورایی» در ویژه‌برنامه جلوه سوگ از روز یکشنبه هشتم مهر ماه در میدان آیینی امام حسین (ع) حضور خواهد داشت. 

تکیه زنان عاشورایی در چهار محور پویش من حجاب را دوست دارم، پویش زنان عاشورایی، مسابقه کتبی و نمایشگاه کتاب آغاز به کار می‌کند و تا ۱۸ مهر ماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان بانوان علاقه‌مند خواهد بود. 

پویش «من حجاب را دوست دارم» با هدف اشاعه فرهنگ حجاب و پویش «زنان عاشورایی» با هدف باز شناساندن رشادت‌های زنان در واقعه عاشورا و هم‌عهدی و هم‌پیمانی زنان در دوره حال حاضر میزبان بانوان و مخاطبان علاقه‌مند خواهند بود.

همچنین نمایشگاه کتاب با موضوع معرفی زنان عاشورایی و تازه‌های نشر در حوزه فرهنگ عاشورا برای بازدید علاقه‌مندان و عرضه کتاب‌های گوناگون در این حوزه به مخاطبان آماده فعالیت است. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این تکیه و بهره‌مندی از برنامه‌های آن می‌توانند به میدان امام حسین (ع) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۲۵۹۲ تماس بگیرند. 
نظر شما