جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۵
کد خبر: ۹۹۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کتابخانه علامه جعفری، سلسله جلسات ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) را در ۶ جلسه در فصل پاییز برگزار می‌‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله جلسات دینی «حرف‌های فیروزه‌ای» با هدف تبیین معنای زندگی و اصول معنادار آن از منظر نهج البلاغه با حضور حجت‌‌الاسلام و المسلمین موسی حسنی در فصل پاییز در ۶ جلسه در تاریخ‌های ۹ و ۲۳ مهر، ۷ و ۲۱ آبان، ۵ و ۱۹ آذر در محل کتابخانه شخصی علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین موسی حسنی از شاگردان نزدیک علامه، به عنوان سخنران این جلسات، خطبه هایی از نهج البلاغه را در فصل پاییز ترجمه و تفسیر خواهد کرد.

مجموعه فاخر ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه اثر بی‌بدیل زنده یاد علامه محمدتقی جعفری(ره)، در ۲۷ جلد توسط این عالم فرزانه نگاشته شده و مرجع دینی گرانبهایی به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای حضور در اولین نشست فصل پاییز، می‌توانند فردا دوشنبه ۹ مهر ساعت ۱۶ به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.

 
نظر شما