جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۹۲۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
محفل ادبی ققنوس با معرفی دو مجموعه شعر «میم از ابتدای ماه می‌افتد» و «برکه آرامش» دوشنبه ۹ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
معرفی و بررسی دو مجموعه شعر در انجمن ادبی ققنوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس»، با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۹ مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و بررسی دو مجموعه کتاب شعر «میم از ابتدای ماه می‌افتد» اثر حامد احصادی و «برکه آرامش»  اثر فریبا نجفی با حضور منتقدان و کارشناسان ادبی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه دکتر مینا آقازاده،کارشناس مجری برنامه، این دو مجموعه شعر را معرفی می‌کند و کارشناسان حاضر در انجمن از جمله حسن اسدی شبدیز، آن ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

علاوه بر معرفی این دو کتاب با حضور صاحبان اثر حامد احصادی و فریبا نجفی، شاعران نام آشنا مدعو در این محفل ادبی، به شعرخوانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند.
نظر شما