پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۲
کد خبر: ۹۹۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ فراخوان مسابقه کاریکاتور «مرغ همسایه غاز است» را با موضوع حمایت از کالای ایرانی منتشر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ به منظور حمایت از کالای ایرانی و ترویج اقتصاد مقاومتی مسابقه کاریکاتور «مرغ همسایه غاز است» را برای شناسایی استعداد هنرمندان جویای نام برگزار می‌کند. طبق فراخوان منتشر شده، مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آذر و اختتامیه مسابقه و اعلام نتایج آن ۳۰ آذر تعیین شده است. همچنین شرایط شرکت در مسابقه به شرح زیر اعلام می‌شود:

مقررات شرکت در مسابقه:
۱-شرکت برای همه هنرمندان علاقه‌مند آزاد است.
۲-تکنیک خلق آثار آزاد است. 
۳-هر هنرمند باید فقط یک اثر ارائه کند. 
۴-اندازه اثر ارسالی در طول و عرض ۲۰۰۰ pixel و فرمت jpg و ۳۰۰dpi باشد. 
۵-به همراه اثر باید نام کامل، نشانی و شماره تماس و همچنین بیوگرافی هنرمند به انضمام تصویر در یک فایل نوشتاری word ارسال شود.
۶-شرکت‌کننده با ارسال اثر می‌پذیرد که دفتر جشنواره حق استفاده از آثار در بخش نمایشگاهی و چاپ کتاب جشنواره با نام و مشخصات هنرمند را دارد.
۷-به همه شرکت‌کنندگان لوح حضور در جشنواره اهدا می‌شود.
    
موضوعات اثر ارسالی:
الف-ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی
ب-مقایسه کالای مرغوب ایرانی با نمونه خارجی
ج-حمایت از کارگاه‌های تولیدی با حمایت از اشتغال جوانان
د-رونق بنگاه‌های اقتصادی داخلی با خرید محصولات ایرانی
   
جوایز:
به نفر اول لوح جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال، به نفر دوم لوح جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال و به نفر سوم لوح جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

نحوه ارسال آثار: 
از همه علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در جشنواره دارند، دعوت می‌شود تا کاریکاتور و کارتون نمونه اثر خود را با مشخصات کامل فردی به نشانی پستی جشنواره میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگ‌سرای بهاران بفرستند. همچنین شماره تلفن ۶۶۲۱۳۹۸۰ دبیرخانه جشنواره در ساعت اداری پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان خواهد بود.
نظر شما