شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۹۳۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن از ۱۶ تا ۱۸ مهر به مدت سه روز با سه اثر نمایشی با عنوان «رپرتوار دانایی» پذیرای علاقه‌مندان به تئاتر است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن از ۱۶ تا ۱۸ مهر به مدت سه روز با سه اثر نمایشی با عنوان «رپرتوار دانایی» پذیرای علاقه‌مندان به تئاتر است. جزئیات اجرای رایگان این رپرتوار که نتیجه تلاش سه ماهه دوره‌های آموزش بازیگری در سطح فرهنگ‌سراها و مؤسسات آموزشی شهر تهران با طراحی، کارگردانی و مدیریت مریم داننده‌فرد است، در ادامه می‌آید:

دوشنبه ۱۶ مهر: نمایشنامه‌خوانی «کوکوی کبوتران حرم» ساعت ۱۷ و «پزشک نازنین» ساعت ۱۹ 
«کوکوی کبوتران حرم» نوشته علیرضا نادری و با دراماتورژی مریم داننده‌فرد و دستیاری مائده سنقربان توسط آرزو پرتوی، غزاله حسنی، مینا حق‌گویی، فاطمه رضایی آزاد، مهتاب رضایی، آرزو سالارنژاد، مینا فضلی، یاسمن گودرزی، سارا مجیدی، سهیلا معتمدی، هانیه مهراجی و سیمین وحدانی خوانده می‌شود.
«پزشک نازنین» نیز عنوان نمایشنامه‌ای از نیل سایمون است که آیدا باروط‌کوب، آتنا خان‌پناه، محمدمهدی خطیبی، یلدا خطیبی، پارسا خطیبی، رامتین شاه‌حسینی، درسا شیرخانی و ملینا ملازم خواندن آن را بر عهده دارند. 

سه‌شنبه ۱۷ مهر: نمایشنامه‌خوانی «اولین پرواز» ساعت ۱۵ و «کوکوی کبوتران حرم» ساعت ۱۷ و اجرای نمایش «ممسوخ» ساعت ۱۹
نمایشنامه «اولین پرواز» را بیژن مفید نوشته و سها پاکباز، سید علی جلالی، آرتین جلیلی، مرجان حسینی، باران محمودپور و ستایش سادات هاشمی با دراماتورژی مریم داننده‌فرد نقش‌خوانان آن هستند.

چهارشنبه ۱۸ مهر: اجرای نمایش «ممسوخ» ساعت ۱۹ و نمایشنامه خوانی «پزشک نازنین»  ساعت ۱۷
در اجرای نمایش «ممسوخ» به نویسندگی مریم داننده فرد نیز المیرا ابراهیمی، سانیا بختیاری، سارا جعفری، زهرا خدامرادی، مائده صادقی، هستی مرادی، آتنا نیکنام و کیمیا ولایی به دستیاریِ بهنوش جعفری نقش خوانی می‌کنند.

همچنین موسیقی و نورپردازی این آثار نیز به ترتیب بر عهده سیاوش حکیم و جلیل روحانی است.

هدف اصلی اجرای این رپرتوار انجام فعالیت‌های خیریه با دعوت از مددجویان، نیکوکاران و مؤسسات و نهادهای خیریه است تا با کمک هنر نمایش بتوانند به رسالت نوع‌دوستی و دستگیری از مددجویان بپردازد.

علاقه‌مندان برای تماشای این اجراها می‌توانند به سالن مبارک فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه‌آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

نظر شما