جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۷
کد خبر: ۹۹۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
انیمیشن سینمایی «ارنست و سلستین» به همت فرهنگ‌سرای گلستان و با مشارکت کانون فرهنگی هنری گویندگان ایران زمین به نمایش درآمده و دوبله همزمان می‌شود.
نمایش و دوبله همزمان «ارنست و سلستین» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «ارنست و سلستین» به کارگردانی استفان آبیئر، وینسفت پاتار و بنجامین رنر است. این فیلم محصول کشور فرانسه و بلژیک است و بر اساس مجموعه‌ای از کتابهای کودکان با همین اسم از نویسنده‌ای بلژیکی به نام «گابریل وینست» ساخته شده است.   

در دنیایی که موش‌ها و خرس‌ها در دو جهان متفاوت و موازی زندگی می‌کنند و در حالی که موش‌ها غذای خرس‌ها محسوب می‌شوند دوستی یک موش کوچک و یک خرس بزرگ به این سادگی‌ها نیست.

سارا جواهری مدیر دوبلاژ، مترجم وتهیه کننده، امیر ربیعی، علی ولیانی، سعید میری، محمدرضا ترابی، پدرام پرندیان، سارا جواهری، امیر میرزایی، یاسر رزاقی، ثمانه غفوری و سعیده دست بر سر گویندگان این انیمیشن هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند جمعه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما