جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۳
کد خبر: ۹۹۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
دو نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان کودک و نوجوان فرهنگ‌سرای فردوس به سرپرستی میلاد عموزاده در نگارخانه پردیسان برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دو نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان کودک و نوجوان فرهنگ‌سرای فردوس به سرپرستی میلاد عموزاده در نگارخانه پردیسان برپا می‌شود و در آن آثار دو گروه هنرجو از ۱۹ تا ۲۴ مهر ماه و از ۲۵ تا ۳۰ مهر ماه به نمایش در می‌آید. 

میلاد عموزاده دانش‌آموخته رشته گرافیک است و در شاخه‌های مجسمه‌سازی، ماکت‌سازی، عکاسی و تایپوگرافی نیز فعالیت می‌کند. کسب رتبه برتر جشنواره هنرهای تجسمی تهران در رشته ماکت‌سازی، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد گروهی هنرجویان خود و دریافت جوایز و لوح‌های تقدیر از مراکز فرهنگی مختلف، طراحی مجسمه‌های متعدد برای اجرا در اماکن و کسب عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده دوسالانه مجسمه‌سازی از جمله موارد در کارنامه حرفه‌ای این جوان هنرمند است. 

نمایشگاه اول روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۶ و نمایشگاه دوم روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی پذیرای علاقه‌مندان است.
نظر شما