جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۹۹۴۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
در صدوبیست و ششمین برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگ‌سرای گلستان در آخرین روز ماه محرم از خانواده‌های معزز شهیدان حمیدرضا شکارچی و احمد مهربان تجلیل می‌شود.
تجلیل از خانواده شهیدان شکارچی و مهربان در فرهنگ‌سرای گلستانبه  گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگ‌سرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنجشنبه ۱۹ مهر ساعت ۷:۳۰ با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مرثیه خوانی و روضه خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع)  میزبان خانواده معظم شهداست.
 
حمیدرضا شکارچی متولد ۳۰ فروردین تهران بود که در ۲۹ اسفند ماه 1366 و در منطقه ماووت عراق به شهادت رسید. همچنین احمد مهربان متولد ۲۲ مرداد ماه 1341 تهران بود که در 27 مرداد ماه 1361 در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما